
Askeri malzeme, koğuş, revir ve ilk içtima...
Askere ilk geldiğim 12 Ağustos 2011 günü devam ediyor.
Sırada malzeme dağıtımı var. Bu arada havada bulutlar toplanıyor, yağmur
yağacak belli.
Biz tek katlı, kulübe gibi ancak ondan daha büyük ve uzun
bir yapıya götürülüyoruz. Herkesin elinde kayıt sırasında verilmiş olan
birtakım kâğıtlar, belgeler. Yapıya varıyoruz ve içeri giriyoruz, burada
komutan bizi bilgilendiriyor; birazdan askeri malzemelerimizi alacağız ve
bunları, gösterdiği orta büyüklükte bir odada deneyeceğiz. Başımıza bir de,
hâlinden bezmiş gibi görünen bir eri bırakıyor komutan, biz bu er arkadaşı
takip ederek 3. bölük olduğumuzu bileceğiz.