Senelerdir 21 Aralık 2012’yi
bekleyip “Acaba kıyamet kopacak mı?” diye heyecanlanan veya komik bulan, ancak kıyamet kopmadığı
için hevesi kursağında kalan ya da kalmayan, “Kıyamet bizi teğet geçti!” diye
sevinenlerden misiniz? O zaman “Kopamayanlar” bir edebî eser değil; sizi, bizi, hepimizi anlatan bir kelime. Çünkü 21 Aralık’ta zaten kıyamet kopmayacaktı, onun yerine başka bir
şey oldu…
21 Aralık 2012 etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
21 Aralık 2012 etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
4 Ocak 2013 Cuma
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
