Yanlış duymadınız, yabancı olduğunuz birinden bahsetmiyorum;
Türkiye Cumhuriyeti’nin son 10 senedir başbakanı olan Tayyip’ten, Tayyip
Erdoğan’dan bahsediyorum. Kendisini nasıl seviyorum anlatamam(!), o yüzden bir
samimiyet göstergesi olarak ‘Tayyip’ diyeceğim. O da sonuçta halktan biri,
halkın insanı. Ve hepimiz onu çok, ama çok yanlış tanıyoruz...
Durmak yok yola devam etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Durmak yok yola devam etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
28 Kasım 2012 Çarşamba
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
