
Küçük insanların büyük olduğu yer...
Bu laf, benim için askerliği, özellikle usta birliğini
tanımlayabilecek nitelikte. Buradan “Küçük insan derken insanları niye
aşağılıyorsun? Kime göre neye göre küçük?” gibi bir anlam çıkartılabilir;
maksat o değil tabii. “Hayallerini, beklentilerini, isteklerini küçük tutan ve
mütevazı geçinmeye çalışan insanlar” için oldukça “büyük” bir yer askerlik.
